sobota, 11 stycznia 2014

Powrót do realu

                        Heej!

Mam kilka spraw do omówienia. Po pierwsze:dziękuje za obserwacje :). Po drugie:teraz nie będę miała za bardzo czasu na prowadzenie bloga. Ale korzystając z okazji że korzystam z laptopa,to napiszę kilka notek i będę je wstawiać z komórki. Po trzecie:zdjęcia,z tymi w plenerze będzie gorzej ponieważ nie mam z kim wychodzić na sesję. Ale jakoś przeżyjecie. Jak tylko się zrobi cieplej i będę miała z kim wychodzić,to w notkach pojawią się zdjęcia. Po trzecie:na asku zadajecie mi masę pytań dotyczących koncertu,innych spraw. Jest dosyć sporo tych pytań więc pomyślałam że zrobię osobną notkę,i udostepnie link wszędzie gdzie się da. Po czwarte:nagle na moim instagramie zrobiło się "tłoczno". Mam więcej follow i w ogóle. To jest baaaaaaardzo króciutka notka. Chyba nawet krótsza od tej z nowym rokiem.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz