wtorek, 14 stycznia 2014

30 seconds to mars koncert w Rybniku TAG

Heej!

Jednak zmieniłam zdanie. TAG z koncertem w Rybniku na bloga będzie dodany teraz,ponieważ filmik na youtube już się pojawił. 

1. Jak dowiedziałaś się o koncercie i jaka była twoja reakcja?

O koncercie dowiedziałam się na stronie Rybnika,moja ciocia tam mieszka i powiedziała żebym odświeżyła kilka razy stronę bo... coś tam. Gdy weszłam od razu zobaczyłam że Marsi będą ew Rybniku. Jaka była moja reakcja? Telefon i dzwonię do taty"tato Marsi będą w Rybniku".

2. kiedy i jak kupilas bilety? Bilety kupiłam 28 grudnia i kupilam je w empiku w galerii focus mall (rybnik).

3. Jaki bilet masz na koncert/ Na koncert mam bilet Golden Circle. I kupilam je za 229 zl sztuka.

4.Z kim wybierasz sie na koncert? Na koncert wybieram się z tatą i mlodszym bratem.

5.Jak daleko masz do Rybnika? Do Rybnika mam okolo pól godziny drogi.

6.Jak sie ubierasz? Jeszcze nie wiem ale na pewno wam pokaze outfit.

7.Jakie masz plany na ten dzien? na koncert? Od rana lub południa bede stala w kolejce a potam...potem sie zobaczy

8.Na jaka piosenke najbardziej czekasz? Hmm...na pewno na city of angels,i up in the air

9.Na jaki moment koncertu najbardziej czekasz? Chyba na to jak Jared bierze na scene kilka osób i pyta sie ich co ma powiedziec po polsku

10.Jakie jest twoje marzenie dotyczace koncertu? Abym dala koszulke Jaredowi i go przytuliła

11.Co zrobilabys gdybys zostala wybrana podczas kings&queens lub gdyby Marsi zabraliby cie na Meet&Greet?

Emmm...nie mam pojecia. Pewnie bym plakala i bym im podziekowala ze spelnili moje marzenia.

12.Na jaki koncert Marsów najbardziej chcialbys jechac (gdzie)? Chyba do Berlina mój tata ma tam blisko,a poza tym zawsze chciałam zwiedzić Berlin.








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz