sobota, 11 stycznia 2014

My idols-30 seconds to Mars

                                       Heej!!


 30 seconds to Mars. Może najpierw kilka słów o zespole. To tak jest to zespół z 1998 roku. Do zespołu należą :Jared Leto (wokal),Shannon Leto (brat Jareda,perkusista) i Tomo Milicevic (gitarzysta). To tak pewnie nie trudno się domyślić że skoro pisze że Marsi są moimi idolami to jestem echelonem.

Echelonem jestem od maja,a dokładnie od premiery płyty"Love Lust Faith+Dreams". Czyli 9 miesięcy xD.
Wg mnie Marsi są wspaniałym zespołem. Dają nam echelonom wiarę w to że możemy wszystko jeśli tego naprawdę chcemy. Siedzę teraz na laptopie pisząc tego posta,słuchając płyty Marsów inie mam pojęcia co mam jeszcze napisać. Hmm.... no tak w czerwcu czeka mnie pierwszy koncert! Jak tylko się o tym dowiedziałam to od razu telefon,messenger i piszę do taty"tato Marsi będą Rybniku". Ze względu na to że do Rybnika mam około pół godziny drogi i mam tam 2 ciocię,tata powiedział uwaga cytuję:"lepsza okazja się raczej nie trafi". Od razu wiedziałam że znaczy to że na bank jedziemy. Dnia 28 grudnia(12 dni po wejściu oficjalnej sprzedaży biletów) pojechaliśmy do Rybnika i w empiku(galeria focuss mall) kupiliśmy 3 bilety. Niby to zwykłe 3 bilety dla mnie,mojego taty i brata,ale z drugiej strony są to 3 bilety(golden circle) do spełnienia moich marzeń. Dobra reszta już w innych postach. Czekajcie na post z tagiem"30 seconds to mars koncert w Polsce" pojawi się on pod koniec maja lub na początku czerwca,ponieważ koncert jest 22 czerwca. Jeden c**j że to za pół roku. Wytrzymam choćby nie wiem co. Muszę poprawić oceny!! To obowiązkowo żebym pojechała. Dam radę! Kto jak nie ja?

Dobra tu kilka zdjęć. Sorka że z internetu ale po prostu padł mi aparat i stacjonarny iw telefonie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz