poniedziałek, 30 czerwca 2014

Leniwy poniedziałek

Heej!

Więc tak, skoro są wakacje to można sobie jakoś poleniuchować.
Ja cały dzień nie dość że przed telewizorem albo w łóżku, to na dodatek w piżamie!

Jak narazie na wakacje się nie wybieram. Jade pod koniec lipca lub sierpnia.
Ale przynajmnie gdzieś na te wakacje jadę.

Juz od dawna marzyło mi się gorące kakao, ale przez te upały jakie były nie miałam go jak zrobić.

I nareszcie przyszła 'zła' pogoda. Wręcz cały dzień padało, i jest pochmurnie.

Fajnie jest czasem poleżeć cały dzień w piżamie, i nic nie robić ;)

Powklejam wam zdjęcia paznokcii jakie sobie zrobiłam i 1 zdjęcie(tylko je mam) triady, do której znalazłam wkońcu przypinki, aby można było ją nosić jako branzoletkę.
Parę mięsięcy szukania nareszcie przyniosły efekty!

Zastanawiam się nad kupnem drugiej abym mogła nosić ją jako naszyjnik. Ale z drugiej strony zbieram na buty z tej strony: http://thirtysecondstomarsstore.com

Są tam tylko jedne buty więc nie trudno będzie się połapać które. Miejmy nadzieję że długo mi to zajmię lub stopy urosną mi w błyskawicznym tępie, bo niestety najmniejszym rozmiarem jest 38 lub 39 jest to niby 25 cm ale mi straasznie długo stopy rosną. Taki o przykład: 3 rok z rzędu mam rozmiarówkę '36'.

Dobra, buziaczki. Miłych wakacji!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz