środa, 19 marca 2014

7 days to my B-day

Heej!
Obiecałam że teraz posty będą regularne,jak narazie mi się to udaje.
Dziś przychodzę do was z informacją która odmieni wasze życie...
A mianowicie..
Rozchodzi się o to że......za tydzień
mam urodziny.
W sumie nie mam zielonego pojęcia na ch*lerę to piszę.
Ale bardzo się cieszę że tego dnia(26 marca) "wejdę na wyższy poziom".
A 5 dni po,co jest?
Pewnie nie zgadniecie..zaskoczę was po prostu.
5 dni po moich urodzinach czyli 1 kwietnia(prima aprilis) są...egzaminy!!
Trochę mnie to bawi,że w prima aprilis są egzaminy. Ciekawi mnie ile osób nie przyjdzie,bo pomysłu że to żart xD.
Więc taak...
Mam nadzieję że urodziny wypalą.
Życzcie mi powodzenia na egzaminach.
Kolejny post powinien być w piątek lub sobotę.
Jutro nie będzie(chyba) bo zaczyna się szkoła :((.
Nie mam pomysłu na post..ale zapewne coś wymyślę.
Jeśli post napisałabym w piątek to kolejny był by poniedziałek a poteem post urodzinowy.
Paa xx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz