środa, 21 sierpnia 2013

Co jeszcze?

To już,druga notka tego dnia ale chce się podzielic tym co robiłam robię i będę robić przez ten dzień
To tak jakieś parę godzin temu byłam na 3 godzinnej gali było wspaniale chcialam dodać zdjęcia ale nie można było robić.Najlepsze było to jak Pitbull został oblany Slime`m po prostu super.Ok z tej gali to tyle,teraz jestem u Wiktorii nwm co będziemy robić ale na mojego photobloga napewno wstawię zdjęcie więc będziecie mogli zobaczyć,ok jedziemy dalej około godziny 20.00 jadę na festival Top Gear:Sydney,tak jak rok temu pewnie będzie zajebiście będę tam około półtora godziny ale potem muszę jeszcze przyjechać do domu.Pewnie po powrocie będę padnięta i nic nie dodam na fejsa photobloga a tym bardziej tutaj jutro pewnie dodam coś popołudniu jeśli będzie można robić zdjęcia do może wstawię jakieś do jutrzejszej notki ale nie róbcie sobie nadzieji bo możliwe że nie będzie można robić dobra ja już kończę to chyba najdłuższa notka jaką kiedykolwiek napisałam dobra koniec
                        Papatki :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz